پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

تفاوت بين استخر بادي و استخر پيش ساخته در چيست ؟

۱۴ بازديد

  • استخر هاي بادي ممكن است با اشياء نوك تيز سوراخ شده و كيفيت اوليه خود را از دست بدهند اما استخر هاي پيش ساخته حداق طول عمرشان ۱۵ سال است و درصد آسيب پذيري آنها بسيار كم است.
  • اگر قصد خريد استخر پيش ساخته براي ويلا يا  ساخت استخر براي ويلا و منزلتان را داريد ما استخر هاي پيش ساخته اينتكس و استخر هاي فريمي و پرتابل و آماده اينتكس را به شما پيشنهاد ميكنيم. استخر هاي بادي و پيش ساخته intex به لحاظ حجمي و وزني بسيار كم حجم و كمجا هستند و براحتي ميتوان آنها را در هر مكاني راه اندازي و نصب كرد از جمله ويلاهاي شخصي ، و داخل حياط ، روي زمين يا داخل زمين ، جهت شنا و آبتني و يا حتي جهت مصارف صنعتي ، كشاورزي و ذخيره آب
  • ساخت استخر بتوني و ساختماني را توصيه نميكنيم دليل آن هم هزينه ساخت ، حفاري ، مصالح ، مشكلات و خرابي ناشي از نم و رطوبت به داخل زمين و از همه مهمتر نگهداري آب درون استخر است كه هر كدام به نوعي ممكن است عواقب مخربي در ساختن يك استخر خانگي داشته باشد.
  • استخر بادي و استخر پيش ساخته محصول كدام كارخانه و توليد كننده آن كدام كشور است؟
  • استخر هاي بادي و پيش ساخته را چندين كشور با برندهاي مختلف توليد و عرضه ميكنند اما intex اولين توليد كننده و بهترين و برترين سازنده استخر در دنيا ميباشد كه محصولات خود را با بهترين كيفيت پس از طي مراحل تست و آزمايش محصولات توليد و به فروش ميرساند. كليه استخر هاي بادي و پيش ساخته اعم از ايزي ست ، فريمي ، بادي ، كوچك و بزرگ ، استخر هاي مناسب كودك و بزرگسال را قبل ازعرضه به بازار در اتاق تست به مدت ۲۴ ساعت تحت فشار با وزن بالا قرار داده و پس ازاطمينان سلامت محصولات آنها را به بازار هاي جهاني عرضه ميكند.
  • مقاومت استخر هاي بادي در برابر اشياء تيزبه چه ميزان است آيا زود سوراخ نميشوند؟
  • در خصوص اين سوال بايد بگوئيم كه استخر بادي اينتكس از استقامت بسيار بالايي برخوردار هستند اما اين نكته را بايد در نظر بگيريم كه به هر شكل جنس آنها از پلاستيك پي وي سي ميباشد و احتمال سوراخ شدن آنها در برابر اشياء نوك تيز و برنده وجود دارد اما اگر در طي استفاده با مشكل مواجه شديد نگران اين موضوع نباشيد زيرا كه استخر هاي اينتكس را ميتوان تعمير و بازيابي كرد.
  • استخر هاي بادي مناسب كودكان است يا بزرگسالان نيز ميتواندد از آنها استفاده كنند؟
  • مدل هاي مختلفي در مجموعه اينتكس وجود دارد و همچنين ابعاد هاي مختلفي كه مينگين سني ندارد و هر فردي با هر سني ميتواند از استخر هاي intex استفاده كند و البته ميتوان گفت كه اغلب آنها مناسب براي بچه ها و سنين ۳ تا ۱۵ سال ميباشد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

تفاوت بين استخر بادي و استخر پيش ساخته در چيست ؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.